החזרה מהר הקסמים
לוס אנג'לס נמצאת על סף אסון כאשר זוג פושעים חמדנים עושים שימוש לרעה בכוחות העל של ילד לצורכיהם האישיים. אולם אחותו של הילד וחבורת פרחחים בעלי חוכמת רחוב מתאחדים כדי לנסות להציל את העיר מהרס.
מכוניות עפות באופן מסתורי ובני אדם מרחפים באוויר בעוד הגאונים המרושעים כריסטופר לי ובטי דייוויס הוגים תוכנית שטנית. העיר לוס אנג'לס נמצאת על סף אסון גרעיני כשהפושעים החמדנים עושים שימוש לרעה בכוחות העל של נער צעיר לצורכיהם האישיים והערמומיים. אולם אחותו של הנער וחבורת משתמטים בעלי חוכמת רחוב מתאחדים בניסיון נואש להציל את העיר מהרס.