קומדיה, אנימציה
המרדף המטורף של סקראט בעקבות הבלוט החמקמק מוביל לאסון טבע יבשתי שמביא להרפתקה הכי גדולה של מני, דייגו וסיד.
המרדף המטורף של סקראט בעקבות הבלוט החמקמק מוביל לאסון טבע יבשתי שמביא להרפתקה הכי גדולה של מני, דייגו וסיד. בעקבות השינויים, סיד מתאחד מחדש עם סבתו הרגזנית, והעדר פוגש ערב רב של שודדי ים שנחושים למנוע מהם לחזור הביתה. רצפים או דפוסים מסוימים של אורות מהבהבים עלולים להשפיע על צופים הרגישים לאור.