נפלאות המבול
בלב המדבר הכי גדול של דרום אפריקה שוכן נס - דלתת האוקבנגו בבוטסואנה. זהו אחד מבתי הגידול הכי מגוונים בכדור הארץ, שבכל שנה עובר מהפך אדיר כאשר מדבר הופך לגן עדן שופע מים. עבור רבים, מי השיטפון נחשבי למצילי חיים. עבור אחרים, הם מביאים אתגרים קשוחים. אבל עבור כולם, זרימת החיים מושפעת מהשיטפון הגדול של אפריקה.