אנימציה
הכירו את ננסי קלנסי, הגברת המגונדרת בת ה-6, והצטרפו אליה בהרפתקאותיה ובחיפושה אחר כל מה שבלתי-רגיל בחיי השגרה. גם כשהדברים לא הולכים כמתוכנן, ננסי יודעת שהיא יכולה לקחת כל סיטואציה ולהפוך אותה ליוצאת מן הכלל בעזרת משפחתה, חבריה, הכלב שלה פרנצ'י והבובה האהובה עליה מראבל. ננסי יודעת שאין דבר מגונדר יותר מאשר להיות נאמנה לעצמך!