So Weird
פיונה "פי" פיליפס נוסעת ברחבי המדינה במסגרת מסע הופעות הרוק של אימה, מולי, ותוך כדי כך חוקרת את העל טבעי ואת הקשר שלו לנסיבות מותו המסתוריות של אביה. היא מפרסמת את הממצאים שלה באתר אינטרנט שנקרא "ממש מוזר".