Ciao Alberto
Najbolji prijatelj Luka otišao je u školu, a Alberto uživa u novom životu u Portorossu. Radi s Massimom, impozantnim, tetoviranim i šutljivim jednorukim ribarom, koji je u Albertovim očima najcool osoba na svijetu. Alberto silno želi impresionirati svog mentora, no to je lakše reći nego učiniti. Režija: McKenna Harris. Produkcija: Matt DeMartini.