Luka
Smješten u živopisni gradić na talijanskoj rivijeri, Disneyjev i Pixarov film Luka donosi toplu priču o prijateljstvu, odrastanju i jednom nezaboravnom ljetu. Luka dane provodi sa svojim novim najboljim prijateljem Albertom, no njihovu bezbrižnu svakodnevicu ugrožava velika tajna – oni su morski stvorovi koji dolaze iz skrivenog podvodnog svijeta.