It's Always Sunny in Philadelphia
Pokvarenost i lijenost možda se čine lakima, ali za egocentričnu ekipu – Maca, Charlieja, Dennisa, Franka i Dee – to je prava umjetnost. Serija "Uvijek je sunčano u Philadelphiji" prati "Ekipu", vlasnike neuspješnog Paddy's Puba. Ta skupina degenerika obožava spletkariti, kovati urote i naslađivati se međusobnom patnjom. Bilo da varaju socijalno, iskorištavaju bebe iz smeća, glume invalide ili lažiraju sprovode, Ekipi ništa nije prenisko kad treba na brzinu zaraditi.
Kad vide bolničare u akciji, Mac i Dennis pokušavaju postati utjelovljenje muškosti.
Voditelj Jesse Palmer vodi nas kroz Frankovo putovanje sve do posljednje ceremonije ruža.