My Name is Earl
Earl je u životu napravio previše pogrešnih koraka. No igra sudbine preokrenut će mu život naglavačke. Kad ga udari auto, i to odmah nakon što je dobio na lutriji, Earl doživi prosvjetljenje i počne vjerovati u karmu. Od tog trenutka odlučuje ispraviti sve nepravde iz svoje prošlosti.