Chief Detective 1958
U doba nasilja i korupcije skromni detektiv Park Yeonghan udružuje snage s vatrenim kolegom Sangsunom, moćnim Gyeonghwanom i elitnim Hojeongom. Usred tame koja ih okružuje, oni su svjetionik nade i odlučno se bore za pravdu.
Nakon što detektiv Yeonghan uhiti Zmiju, drugog čovjeka bande, u postaji nastaje kaos.
Shrvan iznenadnom smrću, Yeonghan postavlja zamku da uhvati glavnog osumnjičenika, Vipera.
Pronađeno je tijelo nestalog radnika, što Yeonghana navede da posumnja u skupinu moćnika.