Crash
Tim TCI uhiti osumnjičenika za prijevaru s osiguranjem, ali ga zbog nedostatka dokaza mora pustiti.
Članovi TCI-ja sumnjaju da nesreća transportera slijedi obrazac pa istražuju slične slučajeve.
Yonggun doživi nesreću u potjeri za bjeguncem s mjesta nesreće. TCI otkriva neočekivanu istinu.
Yeonho saznaje da je Hyunmin krivac. Jungwook i predsjednik Yang pokušavaju ubiti Hyunmina.
TCI uspije uloviti Myunghaka, no Taeju preuzme sve zasluge, a timu prijeti raspuštanje.