Tragač
U seriji "Tragač" Justin Hartley glumi Coltera Shawa, usamljenog stručnjaka za preživljavanje koji luta zemljom kao lovac na nagrade te s pomoću svojih vještina pomaže građanima i policiji riješiti razne slučajeve, a istodobno se nosi s obiteljskim problemima. Serija se temelji na uspješnom romanu Jeffreyja Deavera "The Never Game".
Istražujući tragove o prošlosti svojeg oca, Colter upoznaje čovjeka koji očajnički traži kćer.
Colter je ozlijeđen, optužen za niz ubojstava i mora se osloniti na neočekivanu saveznicu Billie.
Colter otkriva da je adolescent izrađivao tajne osobne, što je skrivao od roditelja.
Kaskader veteran nestane nakon opasne vratolomije, a njegova djevojka zove Coltera upomoć.
Tražeći odgovore o ocu, Colter rješava slučaj nestanka roditelja jednog adolescenta.
Reenie unajmi Coltera da pronađe njezina svjedoka u slučaju u kojem su ona i Maxine tužiteljice.
Colter traži ženu koja je nestala s odvikavanja, no istraga krene neočekivanim smjerom.