Starac
Dan Chase pobjegao je iz CIA-e prije više desetljeća i otad živi povučeno. Kad ga pokuša ubiti plaćeni ubojica, stari operativac shvati da se, kako bi osigurao budućnost, mora suočiti s prošlošću.