R.J. Decker
Osramoćeni novinski fotograf i bivši zatvorenik R.J. Decker okreće novu stranicu kao privatni istražitelj u živopisnom, ali opasnom svijetu južne Floride. Rješava slučajeve koji sežu od pomalo čudnih do posve bizarnih, a pomažu mu bivša djevojka novinarka, njezina supruga policijska detektivka i tajanstvena nova dobrotvorka. No ta žena iz njegove prošlosti mogla bi mu biti najveća saveznica... ili jednosmjerna karta za povratak u zatvor.