Samo ubojstva u zgradi
Serija "Samo ubojstva u zgradi" prati troje neznanaca koji su opsjednuti istragama istinitih zločina i odjednom se nađu usred jednog zločina dok istražuju tajanstvenu smrt susjeda u svojoj stambenoj zgradi u New Yorku.
Nakon što su im planovi za istraživački podcast propali, Mabel i Oliver traže pomoć.