Beyblade X
Nakon teškog poraza, amaterskog Bladera Robina Kazamija napuštaju prijatelji i on ostaje bez tima. No sreća mu se osmjehne: slučajan susret s bivšim prvakom Jaxonom Crossom spoji ovaj nesvakidašnji dvojac. Jaxon se pod imenom "Blader X" namjerava vratiti na vrh The X-a i izazvati bivšeg kolegu, a sadašnjeg prvaka Khromea Ryugua. Kad im se kao treća članica pridruži megapopularna influencerica Multi Nana-iro, novooformljeni tim Persona kreće u pohod na profesionalnu ligu i sam vrh.