Gargoyles
Škotska, 994. godine. Golijat i njegov klan gargojla brane srednjovjekovni dvorac. U sadašnjosti ga David Xanatos kupuje i seli u New York. Napad na dvorac budi gargojle iz 1000-godišnje kletve.
Škotska, 994. godina. Golijat i njegov klan vodoriga zakleli su se da će braniti srednjovjekovni dvorac. No nakon ljudske izdaje, Golijat otkriva da mu je cijeli klan uništen. On i preostale vodorige prokleti su na tisućugodišnji san. Milijarder David Xanatos kupuje dvorac i premješta ga u New York, gdje ga pretvara u svoje sjedište. Kada dvorac napadnu, vodorige se probude, a otkrivaju ih detektivka Elisa Maza i David Xanatos. Vodorige se pokušavaju kriti dok se bore protiv starih i novih neprijatelja. Danju kamen, noću ratnici, mi smo vodorige.