We'll Be Fine
Aktan i Lal ludo se zaljubljuju u neočekivanom razdoblju života. Unatoč svim preprekama, ne mogu si odoljeti. Ne shvaćaju što se krije iza te privlačnosti ni zašto se ne mogu razdvojiti, čak ni kad se sukobe. No ljubav će im otkriti tko su zapravo dok njihova strastvena veza postaje burno unutarnje putovanje puno krhkosti, skrivenih osjećaja i boli.
U trenutku života kad se najmanje nadaju, Aktan i Lal susreću ljubav kojoj se ne mogu oduprijeti. Unatoč svim razlikama i preprekama, osjećaju neodoljivu privlačnost. Iako dolaze iz različitih svjetova, prepuštaju se čarima beskrajne ljubavi i počinju ponovno otkrivati sebe i jedno drugo. Njihova veza čarobna je poput bajke, ali istovremeno i burno unutarnje putovanje. Ljubav im postaje zrcalo koje odražava slabosti, kajanja, potisnute emocije i terete prošlosti. Zajedno će shvatiti da nas možda samo ljubav može naučiti tko uistinu jesmo.
Lal i Aktan upoznaju se na zabavi. Neobična privlačnost među njima zauvijek će im uzdrmati živote.
Lal i Aktan isprva su sretni, ali ljubomora im kvari idilu i suočava ih sa stvarnošću.
Lal i Aktan na različite načine liječe slomljena srca, no ne mogu zaboraviti jedno drugo.
Pod teretom svoje ljubavi, Aktan i Lal krive jedno drugo, a Lal iznosi ludi prijedlog.