Smrt i ostale sitnice
Radnja serije "Smrt i ostale sitnice", smještene u svijet globalne elite, prati inteligentnu i nemirnu Imogene Scott (Violette Beane) koja se nađe na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme (istina, za to je sama kriva) i postane glavna osumnjičena za ubojstvo u zaključanoj kabini.
Potjera za Julesom je žešća. Imogene otkriva njegovu kriminalnu prošlost... i nalazi novog svjedoka.