Meni
Mladi par (Anya Taylor-Joy i Nicholas Hoult) otputuje u ekskluzivan otočki restoran gdje je chef (Ralph Fiennes) pripremio skup, otmjen meni. Ali ubrzo postaje jasno da će se uzvanicima na objedu poslužiti i šokantna iznenađenja u ovoj crnoj komediji koju su napisali Seth Reiss i Will Tracy, a režirao ju je Mark Mylod.