Social Studies (FX)
Snimljen u Los Angelesu tijekom jedne školske godine, ovaj ambiciozni društveni eksperiment prati raznoliku skupinu tinejdžera koji otvaraju svoje živote i mobitele te nude intiman uvid u to kako su društvene mreže preoblikovale djetinjstvo.
"Social Studies" je revolucionarna dokumentarna serija o prvoj generaciji digitalnih domorodaca. Snimana tijekom jedne školske godine u Los Angelesu, ovaj ambiciozni društveni eksperiment prati raznoliku skupinu tinejdžera koji otvaraju svoje živote i mobitele te nam pružaju intiman uvid u to kako su društvene mreže preoblikovale djetinjstvo. Suočavaju se s nasiljem, standardima ljepote, rasizmom i pritiskom uspoređivanja, istražuju seksualnost i donose životne odluke. Njihova uvjerljiva i svima bliska iskustva vode nas na sirovo, iskreno i aktualno putovanje kroz izazove odrastanja u digitalnom dobu.