Call Her Alex
Kako se postaje najutjecajnija podcasterica generacije? Ovaj intrigantni dvodijelni dokumentarac prati Alex Cooper u pripremama za prvu turneju i prikazuje njezin put: od nesigurne klinke iz Pennsylvanije do glasa iza podcasta Call Her Daddy, koji je promijenio pravila razgovora za žene posvuda.
Što je potrebno da postaneš najutjecajnija podcasterica svoje generacije? Ovaj uvjerljivi dvodijelni dokumentarac prati Alex Cooper dok se priprema za prvu turneju i otkriva njezin put od nespretne klinke iz Pennsylvanije do glasa koji stoji iza podcasta "Call Her Daddy", koji je promijenio način na koji žene razgovaraju. Redateljica Ry Russo-Young ("Nuclear Family") donosi intiman pogled iza kulisa na ključne događaje koji su oblikovali Alex. U samo pet godina, od 25-godišnjakinje s podcastom o seksu i vezama postala je direktorica medijskog carstva. Ovo je više od priče o uspjehu. Ovo je portret žene koja stvara prostor u kojem se žene osjećaju viđeno, saslušano i osnaženo.