The East
Producent Ridley Scott i redatelj Zal Batmanglij donose napeti, seksi triler u kojem glume Brit Marling, Alexander Skarsgård i Elliot Page. Ambiciozna nova agentica (Marling) u elitnoj obavještajnoj tvrtki dobiva zadatak infiltrirati se u zagonetnu aktivističku skupinu koja terorizira nemarne korporativne vođe. Što se više upliće, to je rizik veći u ovoj uzbudljivoj priči o zavjeri.