Ubojstvo u Orient Expressu
Kenneth Branagh režira ovaj napet, uzbudljiv i elegantan krimić prema bestseleru Agathe Christie te predvodi zvjezdanu glumačku postavu, među kojima je i Johnny Depp.
Kenneth Branagh režira ovaj napet, uzbudljiv i elegantan krimić prema bestseleru Agathe Christie te predvodi zvjezdanu glumačku postavu, među kojima su i Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz i Judi Dench. Na raskošnom putovanju vlakom počinjeno je ubojstvo. Svi postaju osumnjičeni, a briljantni detektiv utrkuje se s vremenom kako bi riješio zagonetku prije nego što ubojica počini još jedan zločin.