Abbott Elementary
Radna komedija o skupini predanih, strastvenih učitelja i ravnateljici bez sluha za probleme dok se snalaze u javnom školskom sustavu Philadelphije. Iako im okolnosti ne idu na ruku, odlučni su pomoći učenicima da uspiju u životu. Premda ih je premalo i nedostaje im novca, ovi nevjerojatni ljudi obožavaju svoj posao, čak i ako se ne slažu s ravnodušnim stavom školskog okruga prema obrazovanju djece.