Njujorški vatrogasac sa sinom se seli u Austin, gdje želi pronaći ravnotežu između dužnosti spašavanja najranjivijih i rješavanja vlastitih problema.
Ekipa iz 126-ice kreće u akciju kad vlak iskoči iz tračnica i ozlijedi više osoba.