The Longest Ride
Romantična drama prema bestseleru majstora pripovijedanja Nicholasa Sparksa. U središtu je mladi par čija sudbonosna veza zauvijek mijenja njihove živote.
Snimljen prema bestseleru majstora pripovijedanja Nicholasa Sparksa, film "Najduže putovanje" vratit će vam vjeru u pravu ljubav. Kad se Luke (Scott Eastwood), bivši prvak u jahanju bikova, i Sophia (Britt Robertson), studentica na pragu posla iz snova u New Yorku, upoznaju, započinju izvanredno, ali neizvjesno romantično putovanje. Dok njihovi oprečni putevi stavljaju njihovu vezu na kušnju, sudbonosno se povezuju s Irom (Alan Alda). Njegova dirljiva sjećanja na vlastiti brak nadahnjuju mladi par i zauvijek im mijenjaju živote.