Profesorica prava uplete svoje studente u plan za ubojstvo.
Briljantna, karizmatična i zavodljiva profesorica Annalise Keating upleće se s četvero studenata prava sa svog predavanja "Kako se izvući s ubojstvom". Ni ne slute da će ono što su naučili morati primijeniti u stvarnom životu u ovom majstorskom, seksi i napetom pravnom trileru iz radionice Shonde Rhimes i Betsy Beers, izvršnih producentica serija "Uvod u anatomiju" i "Skandal".