Kralj lavova, 1 1/2 (2004.)
Timon i Pumba otkrivaju odakle su došli, gdje su se upoznali i kako su pomogli Simbi da spasi Serengeti.
U ovoj pustolovnoj komediji Timon i Pumba otkrivaju odakle su došli, gdje su se upoznali i kako su pomogli Simbi da spasi Serengeti. No o nekim nam događajima govore iz svoje perspektive, primjerice kad je kralj Mufasa predstavio Simbu životinjskom kraljevstvu. Ekipa koja je posudila glasove likovima u originalnoj verziji ponovno je na okupu u ovoj urnebesnoj glazbenoj priči. A upoznajte i nove likove poput Timonove mame i ujaka Maxa. Uz vaše omiljene likove, glazbu i još mnogo toga pripremite se za kraljevsku zabavu.