The Lion King at the Hollywood Bowl
U čast 30. obljetnice Kralja lavova, Hollywood Bowl pretvara se u Ponosnu zemlju za jedinstveni koncertni doživljaj. Ovaj glazbeni događaj slavi razvoj franšize: od animiranog filma iz 1994., preko mjuzikla nagrađenog Tonyjem, do igranih filmova iz 2019. i 2024. U slavu glazbe i likova koji su stvorili svjetski fenomen.
U čast 30. obljetnice "Kralja lavova", Hollywood Bowl pretvara se u Ponosnu zemlju za impresivan koncertni događaj. Okuplja se originalna glasovna postava uz nastupe članova kultne brodvejske predstave. Nastupaju Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner te Heather Headley i Bradley Gibson, uz posebne goste North West i dobitnicu nagrada EGOT Jennifer Hudson. Ovaj glazbeni događaj slavi 30 godina globalnog fenomena koji je oživio kroz animaciju, kazalište i film.