Winter Storage
Čip i Dale skupljaju žireve za zimu, no više ih ne mogu pronaći. Zatim ugledaju Paška kako žirevima sadi drveće i skuju plan da mu ih otmu. Paško te Čip i Dale sukobljavaju se u borbi za žireve.