Pluto's Sweater
Minnie isplete džemper za Plutona. No kad mu ga obuče, Pluton čini sve da ga se riješi, pa ga na kraju smanji na savršenu veličinu za Figara.
Minnie isplete pulover za Plutona. Kad mu ga obuče, Pluton ga se na sve načine pokušava riješiti. U jednom od pokušaja pulover se smoči i stisne. Minnie se isprva naljuti, no onda shvati da je savršene veličine za nestašnog Figara.