The Darkest Minds
Od producenata serije "Stranger Things" stiže snažna priča o tinejdžerima koji misteriozno razviju nove moći, a vlada ih proglasi prijetnjom. Ruby, jedna od najmoćnijih, pridružuje se skupini odbjeglih tinejdžera u potrazi za sigurnim utočištem. Uskoro ta novostečena obitelj shvaća da samo udruženim snagama mogu preuzeti kontrolu nad svojom sudbinom i spasiti buduće generacije.