Steamboat Willie
Prvi crtić s Mikijem Mišem i prvi crtić sa zvukom! Kao nestašni mornar na parobrodu, Miki oduševi Mini svirajući na neobičnom životinjskom orkestru. No okrutnom kapetanu Peteu to nije nimalo zabavno pa Miki za kaznu završi guleći krumpire.