Mickey i ekipa moraju zaustaviti stotine starih filmskih verzija Mickeyja koje haraju gradom.
Mickey se prisjeća starih dana gledajući kućne filmove, no slučajno s filmske vrpce oslobodi stotine Mickeyja iz crtića "Parobrod Willie". On i ekipa moraju zaustaviti vragolane prije nego što svojim starinskim nestašlucima naprave kaos po gradu.