Robin Hood
Kad mu pohlepna vlastela oduzme zemlju, plemić u Engleskoj 12. stoljeća bježi u šumu. Tamo postaje Robin Hood, vođa odmetnika koji kradu od bogatih i daju siromašnima.
Legenda o plemiću iz 12. stoljeća koji je postao junak siromašnih dobiva novo ruho u priči punoj pustolovine, akcije, romantike i novog pogleda na čovjeka iza mita. U podijeljenoj Engleskoj 12. stoljeća Normani vladaju čeličnom rukom, a prkosni Sasi riskiraju sve kako bi im se suprotstavili. Nakon što se sukobi s normanskim vitezom kako bi spasio život krivolovca, saski plemić Robert Hode (Patrick Bergin) i sam postaje žrtva okrutnog režima: oduzimaju mu zemlju i titulu. Proglašen odmetnikom, uzima novo ime Robin Hood. Nadmudruje svoje normanske suparnike, osvaja srce prelijepe djevice Marian (Uma Thurman) i postaje junak potlačenog saskog naroda. No dok mu vojnici princa Johna stežu obruč, a Marian je prisiljena na udaju za njegova najvećeg neprijatelja, Robin Hood mora krenuti u svoj najsmjeliji pothvat.