Princ Perzije: Pijesak vremena
Filmska adaptacija popularne videoigre. Priča prati princa koji se udružuje s protivničkom princezom kako bi spriječio bijesnog vladara koji namjerava osloboditi pješčanu oluju i uništiti svijet.