Donna Hay Coastal Celebrations
Australska autorica bestselera Donna Hay priređuje sunčane proslave uz more. Na prekrasnim lokacijama i uz sidnejsku luku kao kulisu, Donna od svježih namirnica stvara jednostavna, a opet zadivljujuća jela.
Autorica australskih kuharica bestselera Donna Hay priređuje niz sunčanih proslava uz more. S blještavom lukom u Sydneyju kao pozadinom, Donna pokazuje kako pripremiti ručak u svom domu, vrtnu zabavu uz more, ugostiti društvo u jedriličarskom klubu ili prirediti nezaboravan tropski ručak za prijateljice. Inspiraciju pronalazi u svojoj smočnici, vrtu i na obali te prekrasno uređuje stolove. Od svježih namirnica stvara jednostavna, ali zadivljujuća jela, dajući moderan štih klasicima poput ribe s krumpirićima, brusketa s rajčicom i kremastog semifredda od pistacija. Tu su i hladna pića, slasni zalogaji i posebna iznenađenja za dan za pamćenje.
Donna na vrtnoj zabavi uz plažu priprema "uradi sam" kutak za piće i upečatljiv cvjetni ukras.
Donna u jedriličarskom klubu priređuje ručak za pamćenje s klasičnim fish and chipsom i slajderima.