Shipwreck Hunters Australia
Jedinstvenom timu pustolovnih ronioca i podvodnih filmaša pridružuju se stručni pomorski arheolozi u potrazi za davno izgubljenim tajnama brodoloma duž goleme obale Zapadne Australije. Predvođeni opsjednutim gusarskim kapetanom, misije spajaju nove dokaze i arhivska istraživanja u pustolovini koja zaranja u tajanstvenu prošlost jednog od najljepših mjesta na Zemlji.
Neustrašiva ekipa Lovaca na olupine – Ryan, Johnny, Nush, Andre i Ash – vraća se i kreće u šest novih epskih misija duž australske obale riznica. Ova vješta ekipa oceanskih pustolova putuje na neka od najljepših i najuzbudljivijih mjesta na svijetu, gdje istražuje bogate pomorske priče iz prošlosti i dolazi do nevjerojatnih otkrića.
Lovci na olupine vraćaju se u potragu za davno izgubljenim parobrodom u ekstremnom Južnom oceanu.
Na zloglasnom otočju Abrolhos ekipa istražuje legendu o nestalom velikom nizozemskom brodu.
Lovci na olupine odlaze na opasni vanjski greben u potrazi za ukletim brodom nestalim 1902.
Tim slijedi nove tragove o 68 nestalih preživjelih s broda Gilt Dragon, potonulog prije stoljeća.
Na grebenu Ningaloo, mjestu svjetske baštine, Lovci na olupine raspliću priču o pohlepi i očaju.