The Wonderful World of Mickey Mouse
Za Mickeyja Mousea i njegove najbolje prijatelje sve je samo zabava i uzbuđenje! Kreću u svoje najveće pustolovine do sada i snalaze se u zamkama i preokretima divljeg i ludog svijeta u kojem Disneyjeva čarolija nemoguće čini mogućim.
U potrazi za neuhvatljivom pticom, Minnie dovede Mickeyja u opasnost i mora ga spasiti.
Kad Minnie zametne Mickeyjev dar ljubavi, mora pobijediti ljubavnu stazu da bi ga vratila.
Mornari Mickey i Minnie kreću u potragu za zakopanim blagom prije Petea Drvenogog.
Mickeyjeva misija da sve nasmije zapne kad upozna Zlu Vješticu koja dijeli otrovne jabuke.