Talkers
"Pričalice" na pozornicu donose najsmješnije, najluđe i najapsurdnije priče običnih ljudi, začinjene jedinstvenim humorom i oštroumnošću komičara Hasana Cana Kaye. U ovom talk showu iskrenost i humor bez filtera dosežu vrhunac, a sve pršti od priznanja i iznenađenja. Hasan odabire najhrabrije "pričalice" i svojim improviziranim forama i pitanjima pokreće lavinu smijeha.
"Pričalice" na pozornicu donose najsmješnije, najneobičnije i najapsurdnije priče običnih ljudi, a sve uz jedinstveni humor i oštroumnost komičara Hasana Cana Kaye. U ovom interaktivnom talk showu iskrenost, autentičnost i humor bez filtera dostižu vrhunac, a svaki je trenutak ispunjen neočekivanim priznanjima i iznenađenjima. Hasan Can Kaya iz publike pažljivo bira najhrabrije "Pričalice" i pokreće lavinu smijeha svojim spontanim, improviziranim šalama i pitanjima. Dinamičnim i originalnim formatom "Pričalice" pomiču granice komedije, ističući se stvarnim ljudskim pričama koje dokazuju da je "svatko svijet za sebe" i u svakoj epizodi ostavljaju nezaboravan dojam na publiku.
U emisiji "The Talkers" Hasan Can Kaya svojim humorom i britkošću predstavlja najsmješnije priče.