The Bear
Mladi chef Carmy iz svijeta visoke kuhinje vraća se u Chicago kako bi preuzeo obiteljsku zalogajnicu. U borbi da preobrazi i zalogajnicu i sebe, surađuje s osebujnom ekipom koja mu s vremenom postaje odabrana obitelj.