Skakutavci: Zvukovi prirode
Dobro došli u Disneyjevu i Pixarovu "kameru u prirodi" Hoppersovih, gdje život u Gladeu teče bez obzira gleda li ga netko ili ne. To su sati neprekidnih, smirujućih prizora i zvukova iz Gladea. Vidjet ćete lišće kako pada, vodu kako teče, Loafa kako se izležava, Toma Lizarda kako se zabavlja, kralja Georgea kako se uljepšava, Mabel kako živi život iz snova i ostale stanovnike kako plešu kao da ih nitko ne gleda. Samo im nemojte reći da ste ih vidjeli.
Dobro došli u Disneyjevu i Pixarovu "kameru u prirodi" Hoppersovih, gdje život u Gladeu teče bez obzira gleda li ga netko ili ne. To su puna dva sata neprekidnih, slikovitih prizora i smirujućih zvukova iz Gladea. Od Riječne obale preko Plitkog potoka do Šumskog tla, vidjet ćete kako lišće pada i kako voda teče. Vidjet ćete Loafa kako se izležava, Toma Lizarda kako zadovoljava svoju beskrajnu znatiželju, kralja Georgea kako se uljepšava i Mabel kako živi život iz snova. A možda ćete ugledati i druge omiljene stanovnike kako plešu kao da nitko ne gleda. Samo im nemojte reći da ste ih vidjeli.