Skakutavci
U ovoj animiranoj komično-avanturističkoj priči, ljubiteljica životinja Mabel koristi priliku da s pomoću nove tehnologije „prebaci” svoju svijest u realističnog robotskog dabra kako bi izravno komunicirala sa životinjama. Dok dolazi do nevjerojatnih otkrića, Mabel se sprijatelji s karizmatičnim dabrom te mora okupiti cijelo životinjsko carstvo kako bi se suočili s velikom, nadolazećom prijetnjom koju uzrokuju ljudi.
U Disneyjevoj i Pixarovoj animiranoj komediji i avanturi „Skakutavci”, ljubiteljica životinja Mabel (glas posuđuje Piper Curda) koristi priliku da s pomoću nove tehnologije „prebaci” svoju svijest u realističnog robotskog dabra kako bi izravno komunicirala sa životinjama. Dok otkriva misterije životinjskog svijeta izvan svega što je mogla zamisliti, Mabel se sprijatelji s karizmatičnim dabrom, kraljem Georgeom (glas Bobbyja Moynihana), te mora okupiti cijelo životinjsko carstvo kako bi se suočili s velikom, nadolazećom ljudskom prijetnjom: rječitim lokalnim gradonačelnikom Jerryjem Generazzom (glas Jona Hamma). Zvjezdanu glumačku postavu koja je posudila glasove čine i Kathy Najimy, Dave Franco te Meryl Streep. Film „Skakutavci” režirao je Daniel Chong, a scenarij je napisao Jesse Andrews.