Solar Opposites
Obitelj izvanzemaljaca s planeta Shlorp sruši se na Zemlju i potraži utočište u američkoj provinciji. Korvo, Terry i njihovi replikanti Yumyulack i Jesse ne mogu se složiti je li Zemlja grozna ili zakon.