Black Cake
Nakon smrti majke, otuđeni brat i sestra moraju zaboraviti na nesuglasice kako bi razotkrili njezinu tajnu prošlost. Putovanje puno otkrića vodi ih s Kariba preko Londona do Kalifornije, a sve završava njezinim slavnim crnim kolačem.
Benny i Byron ostaju u šoku kad se pojavi stranac koji želi čuti Eleanorinu posljednju snimku.