This Is Us
Osvježavajuće iskrena i provokativna serija prati jedinstvenu skupinu likova čiji se putevi križaju, a životne priče isprepliću na neobične načine. "To smo mi" pametna je i moderna dramedija koja će poljuljati vaše pretpostavke o ljudima za koje mislite da ih poznajete.
Kevin posjećuje gradilište. Malik i Deja za večerom objavljuju kontroverzne vijesti.