Making of an Activist
U specijalu "&360: Stvaranje aktivista" DeRay Mckesson i saveznici koriste moć podataka i analitike u borbi protiv policijske brutalnosti nakon ubojstva Michaela Browna.
360° film "Stvaranje aktivista" prati desetogodišnju borbu DeRaya Mckessona i saveznika za ključne promjene nakon što je policija ubila Michaela Browna. Nakon 400 dana prosvjeda i bez ikakve pravde, okreću se snazi nove tehnologije u borbi protiv starog problema. Prikupljajući podatke, dolaze do šokantnog otkrića o razmjerima nekontroliranog policijskog nasilja diljem SAD-a. Unatoč svemu, nastavljaju se boriti za rušenje sustava koji i dalje štiti policajce od odgovornosti.