Dear Mama
Iznimno osobna petodijelna serija koja prkosi konvencijama tradicionalnog dokumentarca i donosi fascinantnu sagu o majci i sinu, Afeni i Tupacu Shakuru.
"Dear Mama" duboko je osobna petodijelna serija koja prkosi konvencijama i donosi nevjerojatnu sagu o majci i sinu, Afeni i Tupacu Shakuru. Afeni Shakur bila je revolucionarka, intelektualka i glas naroda. Postala je feministička ikona 70-ih i predvodnica u mačo svijetu stranke Crnih pantera. Tupac je bio reper, pjesnik, politički vizionar i filozof, poznat kao jedan od najvećih repera svih vremena. Njihova priča kronika je mogućnosti i proturječnosti Amerike, od revolucionarnog žara do najblještavijeg desetljeća hip-hop kulture.
Tupacovi problemi sa zakonom eskaliraju, a uhićenja se nižu u različitim državama.