Mail Dog
Pluton dobiva zadatak dostaviti vreću pošte u udaljenu arktičku postaju, a u tome mu pomaže zaigrani polarni zec.
Zbog jake oluje pilot se mora vratiti pa baca poštu kod udaljene ispostave da je dostavi pseća zaprega. Vreća s poštom pada ravno na Plutona, koji kreće u dostavu. Putem ga neprestano ometa zec, no na kraju mu ipak pomogne.